На базі районного методичного кабінету відділу освіти Савранської державної адміністрації відбувся семінар учителів суспільних дисциплін на тему: «Використання проектної технології на уроках та позаурочній роботі».
В теоретичній частині семінару методист райметодкабінету Чумак Г.Т. ознайомила присутніх з новітніми тенденціями і завданнями шкільної історичної освіти та обґрунтувала методичні умови застосування проектних технологій.
У практичній частині семінару досвідом роботи поділилася Танасійчук О.М., вчителька Полянецького НВК. Вона відзначила,що її досвід роботи показав, що в розвитку зацікавленості до предмета не можна покладатися тільки на зміст нового матеріалу, уникаючи залучення учня до активної діяльності. А пробудити таке прагнення можна, запропонувавши цікаву і важливу проблему (саме метод проектів дозволяє перейти від засвоєння готових знань до їх усвідомленого набуття). Новизна такого підходу полягає в тому, що учням дається можливість самим конструювати зміст спілкування, починаючи з першого заняття роботи над проектом.
Зрозуміло, що впровадження методу проектів на уроках та позаурочній діяльності процес досить складний. З метою досягнення позитивних результатів педагогу необхідно пройти багаторівневу систему підготовки, яка включає, перш за все, переосмислення та творчий аналіз своєї діяльності, інформаційно-теоретичну складову, апробацію отриманих знань.
Метод проектів стимулює самостійну пізнавальну діяльність і здійснюється за схемою: все, що я пізнаю, я знаю, для чого мені потрібно і де я можу ці знання застосувати.
Було переглянуто та обговорено проект «Справа всього її життя». Мета проекту була: дослідити і вивчити етапи роботи подружжя Григоруків з історії голодомору в с. Полянецькому Савранського району Одеської області, досконало проаналізувати всі надані ними матеріали. Також вчителька представила проект «Люди мистецтва нашого краю».
Проведено практичне заняття по створенню проектів .
Уміння користуватися методом проектів – показник високої кваліфікації вчителя, його ставлення до прогресивних методик навчання й розвитку учнів.
|