Протягом лютого-березня 2014 року згідно плану роботи РМК з метою
забезпечення психологічного супроводу процесу профільного навчання практичні
психологи району проводили дослідження готовності учнів 9-их класів до
профільного навчання.
11 лютого 2014 року в Савранській ЗОШ
І-ІІІ ступенів відбувся семінар-тренінг працівників соціально-психологічної
служби «Психологічна безпека вчителю. Синдром психологічного вигорання». Методист
Кордюк Л.Г. проінформувала учасників семінару про причини та симптоми
професійного вигорання педагогів, надала інформацію про способи саморегуляції емоційних станів
вчителів, зняття психологічної втоми. В другій, практичній, частині тренінгу
учасники були ознайомлені з релаксаційними вправами, які допоможуть
психологічно захищатися від стресу, долати наслідки стресових ситуацій, краще
пізнати себе, свої сили, зберегти власне здоров'я.
24 лютого 2014 року на базі РМК
відповідно до плану роботи відділу освіти відбувся семінар працівників
соціально-психологічної служби «Інклюзивна освіта для дітей з особливими
освітніми потребами в умовах ЗНЗ». На семінарі розглядались актуальні проблеми
запровадження інклюзивної освіти в Україні та можливості роботи по цій темі в
школах Савранського району. Методистом Кордюк Л.Г. висвітлено питання
інклюзивної освіти в законодавчому просторі та комплексний підхід до
організації роботи з дітьми із особливими потребами в умовах навчального
закладу. Практичний психолог Савранської ЗОШ І-ІІІ ступенів Левицька Ж.К.
розкрила питання психологічного та соціального супроводу дітей з особливими
освітніми потребами в умовах інклюзії. Цікаву
форму роботи, пісочну
терапію, із дітьми з особливими
освітніми потребами представила практичний психолог Вільшанської ЗОШ І-ІІ ст.
Скрипник Л.Г.
28
лютого 2014 року в Осичківській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-тренінг для
педагогів. Тема «Просвіти дорогу знань,
та не згасни на ній сам» сьогодні є дуже актуальною. Психолог Кордюк Л.Г.
ознайомила педагогів школи з способами саморегуляції емоційних станів вчителя,
зняття психологічної втоми, сприяння глибшому самопізнанню та духовному
добробуту.
|